yellowmom8 Kızlar merhaba yaklaşık 4 ay önce çok severek Zara’dan bi kaban aldım hiç giymedim dolapta duruyordu 20 gündür felan kullanmaya başladım aşırı derecede tiftiklendi böyle durumlarda iade hakkım varmı bilgisi olan yardımcı olabilirmi ?
Domino yellowmom8 komşum 650 TL ye aldığı kaban 2 günde tiftiklendi gidip geri verdi kullanıma mı bağlı yoksa bize mi diye arastiracaklarmis komşum yaygara çıkardı aldı parasını 😀 sizde fişinin varsa gidin bakalım ne diyorlar
Bebekcino yellowmom8 Oyshodan geçen sene bir kaban almıştım aynı şekilde tiftiklendi götürdüm iade ettiler direk paramı verdiler. Zaradada eşimin başına boya akması durumu gelmişti montta onuda almışlardı git bence alırlar
sadeturkvatandasi yellowmom8 zaradan çok sık alışveriş yaparım hiç başıma böyle bir şey gelmedi ama 4 ay geçtiği için iade olmaz belki ama inceleme için gönderebilirsiniz onun sonucuna göre para iadesi yaparlar çalışanlara sorun
snil09 yellowmom8 aynı problemi yaşıyorum yeni aldım aşırı tiftiklendi ama ben terziye verip boyunu kestirdim iade hakkım olur mu incelemeye vermek istiyorum
yellowmom8 sadeturkvatandasi aynı zamanda hem şişme yelek aldım hem kaban , yeleğimi aldığımdan beri giyiyorum çok memnunum ama kaban aşırı tüylendi netten baktığımda kabanın tüylenmesiyle ilgili aşırı şikayet var
Bebekcino yellowmom8 O kadar hatırlamıyorum 1 2 ay içindeydi sanırım kullanmadığım için sorun olduğunu kullandığımda anlamıştım diye hatırlıyorum
yellowmom8 snil09 yazdım ben yardımcı olucaklarını söylediler aldığınız mağazaya götürün ben öyle yapıcam ama ürün boyu kesildiyse iade almazlar