3 hafta önce çıktık hastaneden. 3 aylık bebeğim rsv pozitif oldu, doktora gittim hava verip yolladılar. 1 gün geçti yoğun bakımlık olduk. O kadar hızlı iniyor ki ciğere bilemezsiniz. Yoğun bakimlarda yer yok 1 gece serviste yatırıp sevk ettiler yer açılınca. 5 gun yogun bakim, 5 gün serviste hastanede kaldık. Diyeceğim o ki evde tedavi olmuyor, yerinizde olsam tekrar doktora giderdim. Öyle lanet birsey. Çok geçmiş olsun rabbim kimseye vermesin