4.ayımızdayız sütüm maşallah bol bol geliyor karnı doymasına rağmen sürekli emmek istiyor (yarım saatte bir)6.500 gram bende kıyamıyorum veriyorum ama bu sefer de çok emdiği için kusmalarımız başladı salyalarımız da cabası zaten acaba çok emzirince bir sorun olur mu bebekte sürekli aklıma takılıyor lütfen bilgilerinizi benimle paylaşır mısınız güzel anneler 🙏🏻💗