dubleanne1 3 yaş ve 6 yaş çocuklarımın azı dislerinde çürükler var devlet Hastanesi’ne giden varmı bişey yaparlar mı özeller fazla gelir çünkü çok dişleri var çürük malesef
Gizemlibirisi O yaştaki kardeşimi üniversiteye yonlendirmislerdi.isterseniz erken gidip sıra alın.ilgileniyolar
dubleanne1 Gizemlibirisi şuan yapmiyo ama çok çürükleri var agrimadan götürmek istiyorum 4 5 dislerinde var
Gizemlibirisi dubleanne1 çürük dişe ne yapabilirler ki bilmiyorum.kardesimi götürdük dolgu yapmışlardı bı sene sonrada dişi düşmüştü zaten.bnm kızımda da çürük var bu sene oldu daha.bes yaşında kızım.daha goturmedim