ysmnsgdc ben 2 ml verdim calpol şırıngayla . Malesef gece boyu 38,5 -38,8 ateşle sabahı ettik şuan . Kompreste calpol de fayda etmedi bayağı inatçı bir ateş sanırım bilemiyorum bu kadar inatçı ateş hiç olmamıştı hasta iken bile calpol etki ederdi . Bir dakika uyumadı yavrum ya ağladı durdu ne kadar ağır bir aşısıymış bu kadarını bilsem 50 kere daha düşünürdüm aşı için ya😞