Elif_sare_ ikokko çok bence benim kızım 8 aylık sekiz buçuk kilo gayette sağlıklı hiç mama kullanmadım anne sütü ve ek gıda
Bebegimm1 ikokko doktoru ne diyor o önemli sadece kılo mu alıyor boyu kafası bunlar nasıl benmki o ayda 11 kıloymuş iri doğmuştu doktor normal derdi mesela boyuda uzundu büyüdü hayla öyle gelişimi öndedir
gencmom_ ikokko biraz fazla ama bizim burda yüksek veya değil dememiz normal değil Hareketli mi ? Veya doktoru ne diyor ?
ikokko gencmom_ Önde gidiyor diyomus en son gittiklerindede yarim kilo almis 10 400 ken 10.900 olmis yarim kilo niye almis hastami olmus demis
oglumubeklerken ikokko doktor bilmiyor herhalde belli bir aydan sonra bebeklerin kilo alımının yavaşladığını, ilk aylar da olduğu gibi 1 kilo 1bucuk kilo almayacağını
Bebegimm1 ikokko boyu falanda uzun mu anne babası yapılı mı genetik olabiliyor ama yürüdükten snra yediklerini yakıyorlar eskisi kadar almıyorlar bi koşsun yürüsün yediğini yakıcaktır çok almıcaktr
Fgday ikokko oglum 2480 dogdu suan 16 aylik 10.9 kilosu doktor dogum kilosuna gore iyi oldugunu söyledi
senaa2508 ikokko oğlum 8 aylık ve 12 kg. Ek Gıda öncesi sadece anne sütü ile besleniyordu iştahlı ama yapısal olarak böyle ve doktor sıkıntı olmadığını söyledi
defnehir06 ikokko ikokko hareketliyse normaldir benim kızım 6 ay 17 günlük 8.800 9 kilo dedi hemşire çok şükür herhangi bir sorunu yok dedi.