Bebeğe xabion şampuan ve losyon iyi geliyo ben beyaz sirkeyi çok kullandm bide yatak çarşafları hergün yıkadım bebeğin temiz ettiği oyuncakları azalttım silebileceklerimi bıraktım sadece odadaki eşyalarda aynı şekilde her yere beyaz sirke sıkıyodum fıs fısın içine sulandırıp koydum bide bebeğimin elinde sivilce tarzı şeyler çıkıyordu bunlar uyuz yumurtasıymış sonradan öğrendim tabi bende canını acıtmadan onları sivilce gibi sıktım ve sirke sıkıp losyon sürdüm bunu neden yaptım biz bilmeden kendiliğinden patlarsa o şeyler etrafa yayılıyo ve oralardan üremeye devam ediyo bende üremeden direk öldürüyodum bu yaptığım doğrumuydu bilmiyorum doktor söylemedi ben kendim düşünüp yaptım ve azaldı şu andada bitti sanırım