Doğum yaptıktan sonra bebeğim sarılık geçirdi ve mama başlamak zorunda kaldık o zaman vicdan azabı çekiyordum ben evladıma yetemiyorum diye her yerde araştırdım hatta bir ara sütüm öyle azdıki ( göğüs ucum koptuğu için emziremiyordum bebeğim zor bi bebek olduğu için sağım yapmak tam bir işkenceydi ) günde on biberona kadar çıkıyordum mamayla aç olduğu için cc araştırması yapıyordum deli gibi benim gibi kimse yokmu ya diyordum sonra göğsüm iyileşti mamaya hâlâ devam ediyorum ama az bir şekilde şuan bebeğim 2 ay 7 günlük sık sık emziriyorum ama mamayıda ihmal etmiyorum doyduğundan emin değilsen mamayı her ne olursa olsun ver hiç çekinme kesinlikle çocuğunun sağlığından önemli değil anne sütüne alerjisi olup mamayla beslenen çocuklarda var en azından emziriyorsun buda bir alternatif çünkü ağladığında azıcık emzirip mama takviyesi yapabilirsin bebek daha çok açlıktan huzursuzlanmadan seni çok iyi anlıyorum ve anlaşıldığını bilmeni istiyorum moralini bozma sütünün bir damlası bile o bebeğe şifa