Babybird Avesila yiğit güzel aslında ama düşündüğümden beri bir sürü yiğit ismi hep büyüklerde ve çoğu kişinin soyadı yiğit bana mı denk geliyor anlamadım bi soğudum bende 😃
Avesila Babybird Evet hem soyad, hem ad olarak yoğun kullanımda. Abim 39 yaşında büyük insanlarda bile kullanımda isim :)
Ahlasnurdan Babybird eşim başta hiç istemedi ama ben istiyorum diye koyduk iyi ki koyduk söyledikçe alışıyor ve çok hoş geliyor kulağa 🩵 inşallah gönlünüze göre bir isim bulursunuz
Minel-inannesi Babybird ali, can, rumi, efe, ege gibi kisa isimleri begeniyorum ben. Rabbim sag salim kucağınıza alip, saglikla buyutmeyi nasip etsin inşallah ☺️
Avesila Babybird Ali bence modası geçmeyen isimlerden birisi. Ali Aras’ta gayet güzel bir uyum yakalıyor.
Minel-inannesi Babybird ooo maşallah maşallah😊 icinize sinen bisi bulursunuz insallar. Adiyla yaşasın miniginiz. Begendiginiz isimleri kagida yazip bebeginize cektirin, adini kendi seçecek kadar olmus o😄
Mavi-Hzl Babybird sizin aklınızdaki isimler gayet güzel. Dilimiz Türkçe ama herkes Arapça ağır isimler koyuyor saygı duyuyorum tabiki ama çocukları da düşünmek lazım çok ağır isimleri taşımanın da bir sorun olabileceğini düşünüyorum. Çocuk 4 yaşında, konuşabiliyor mesela kreşe gidiyor ismini telaffuz edemiyor (arkadaşımın çocuğundan şahit oldum).. ismi koyarken bunu da göz önünde bulundurmanızı tavsiye ederim
Babybird Mavi-Hzl evet katılıyorum. Çoğu kişi telaffuzu çok isimle koyuyor zaten bende bu yüzden isim bulamıyorum.