Gigimom sıcağı sıcağına alışverişten gelmiş, bebeğini uyutmuş bir anneyi gülümsetti bu başlık görünce :) benimde %70 alışverişlerim kızıma kalanı mutfağa gidiyor 😂 kendime hem fırsat bulamıyorum hem de öyle bir enerjim pek olmuyor açıkçası. Ama kızıma gerekli gereksiz neyi güzel görürsem hemen alıyorum 😂