gmzlgzll Bebeğim 2 yaşını geçti ama hla ponçik bir saça sahip uzanıyor hiç kazitmadim artık kazitamam büyüdü kız çocuğu benimde gözüm tahammül etmez zaten uzatma yöntemi vs varmı bir arkadaşım eczanede karışım yaptiriliyor demişti ama
bal012 gmzlgzll kazıtmanın faydası yok bebek ken ben de düşündüm doktor bir işe yaramaz dedi güzel besle annesi süt ürünleri tüketiyor mu veya meyve fşlan kızım bunları yemeye başladıkça saçları da gğzelleşti❣️
Menessasmom gmzlgzll benim kızımda aynı ya seyrekte saçı bide kıvırcık kısa duruyor çok 😂 toka takmayınca erkekmi kızmı diye soruyokar hep 😄
Feyzosumunannesi gmzlgzll evet bebekler için içeriği temiz olduğu için ve gerçekten saçı çok çabuk uzattığı için fiyatı pahalı
selinnkk Ecowell tavsiye ederim kesinlikle. Kızım 10 aylık, ilk doğduğunda Muhtesem kullanıyorduk bırakıp Ecowell’e geçtik inanılmaz uzadı saçları.