papatya_17 amac ne ne bu bebeğe biseyler yedirme cabasi. Kilosu mu az sütun mu az eğer öyleyse mama vermek lazım. Ek gıda değil. Bağırsakları gelişmemis oluyor sindiremiyorlar. Kabız olabilir gaz yapabilir. Meme mama reddi yapabilir ki 4.ay atağı berbat biseydir. Anne sütü alıyorsa 6 ay. Mama alıyorsa 5 buçuk ay gibi tadimlara başlarsınız. Lütfen acele etmeyin bebeğinizi düşünüyorsanız.