Ahlasnurdan Pregomin syneo kullanan varmı aranızda nasıl içiriyorsunuz artık tükendim asla içiremiyorum günde 200 cc anca içiyor ek gıda da az yiyor kilo alımı az ne yapacağımı şaşırdım
eraysen Ahlasnurdan biz kullanıyoruz ama içiyor bir sıkıntı yaşamadık şükür birde gaz damlasını bazen içine koyuyorum o yüzden olabilir tadı nasıl bilmiyorum ama gaz damlası tatlı
nuroner Ahlasnurdan yani benim oğlum sa içiyor 🙄 aşırı kusuyor ama reflüden mi mamadan mı bilmiyorum ama zorlamadan içiyor
tugbainl Ahlasnurdan bende 20 gün oldu başlayalı ilk gün içmedi ikinci gün 50 cc falan içti şimdi 3-4 saatte bir 120 bazen 140 cc içiyor
Ahlasnurdan tugbainl ilk zamanlar bizimki de içiyordu 6 aydır uyuyarak veriyordum ama artık hiç istemiyor şuan bile içirmeye çalışıyorum yok
fatma53_ Bizde yeni başladık bebeğim küçük olduğu için içiyor mamayi ama pekmezle tatlandirabilirsiniz
Ahlasnurdan fatma53_ vanilya özütü denedik pekmez denedik yok hiç ağzını bile açmıyor istemiyor artık başka nasıl bir çözüm bulacağım bilmiyorum