tenz Kesinlikle silikon uç deneyin. Bizimfr sarılığımız vardı hem süt hem mama verdik önemli olan beslenmesi dışkıyla dışarı atması ne kadar doyarsa o kadar hızlı atlatıyor
tenz Bide çok endişelenmeyin sütünüz iyice azalır daha kötü olur sarılık gecen bişey emzirin mama verin bol bol yeter stres hem size zarar hem bebeğe önemli olan suan beslemeniz
ecedurucbkc 1burc merak etme hiç kafana takma atlatır o. Ben hiç endiselenmemjstjm bile baslangicti bizimki de hafif vardı. Emzirdikce besledikce geçti.