ocos13 Kızlar bu diş mi çıkacak anlayamıyorum çok huysuz ve aşırı salya varrr bakarmısınız lütfen https://imgyukle.com/i/yD241f
cataasya ocos13 ne kadarlık bebeğiniz sanki bizimki de böyle. Sürekli eli ağzında ısırmak istiyor. Tetagil falan kullansak mı acaba erken mi ya da ne zaman kullanılır acaba. Siz bir şey kullanıyor musunuz ?
theblackvirgo Patlatacak belli oluyor zaten bol bol su verin ve soğuk meyve sebze ile rahatlamasini sağlayın ben kehribar bileklik kullandım hiç dis sıkıntısı yaşamadan çıkarttı şükür oneririm sizede ama dis çok net belli oluyor
ocos13 theblackvirgo kolyesi var kullanayım o zaman teşekkürler 🙏🏻 3 ay 27 günlük daha kolye için erken mi acaba
theblackvirgo ocos13 ben 2 aylıkken bilekliği taktım hala çıkarmadık heezaman bileğinde salyasi bile olmadı çok şükür çok iyi geldi sizde takın ve fikir görün çok fahatlicaksiniz inşallah