Merhabalar bebeğim ilk doğdunda sütüm yoktu emzirme danışmanıyla çalıştım. Her emzirmeden sonra sağım yaptım ve 1 saatlik sağım vs yaptım. Bayağıda arttı sütüm. Şimdi bebeğim 6 aylık oldu dişleri çıktı emmiyor. Emsede ısırıyor canım yanıyor bende çok korkuyorum. Ne kadar denesem de çoğunlukla istemiyor bende mecbur sağım yapıyorum. Ama baktım ki süt miktarım oldukça azalmış 10 cc süt anca çıkıyor🥲 Nasıl bir yol izlemem lazım önerileri olan varsa çok sevinirim. (Süt yapacak şeyleri tüketmeye devam ediyorum)