Biz ilk karışımı cildiye doktoru vermişti kükürtlü yağlı bi şeydi kokusu çok kötüydü… Sonra bebeğim de tekrar çıktı xabion losyon kullanmaya başladı malesef söner gibi oldu yine kızarmaya başladı bugünde aktardan bi karışım aldık. Kekik yağı üç yağı gözümün önünde karıştırdı birde bi krem verdi inşaallah biter. Eğer biterse yazarım karışımı rabbim yardımcın olsun