A2B4 işinize karışmak istemem ama oğlum 20 aylık anne, baba , çilek ,muz, yeşil, alkış, çak, hayır , aç, alla alla, köpek görünce hav hav kediye tedi gibi kelimeleri var etrafımdakiler çocuğumun geride olduğunu sölüyorlardı bende bi uzmana gösterdim bunlara rağmen çocuğumda duyusal eksiklik ve gelişim geriliği denildi floortime eğitimine başladık siz daha iyi bilirsiniz tabi lütfen yanlış anlamayın ama sonra daha zor olabilir şuan yaşıtlarını daha çabuk yakalar