Ben gecen sene istemeyerek memlekete taşındım eşimin işi dolayısıyla küçük ve merkeze uzak olan bi yer kendimi aşırı mutsuz hissediyorum ve evliliğime yansıyor eşimde hiç destek olmuyor çocukların bütün sorumluluğu bende kaynanamla yanyana apartmanlar öncesinde aramız iyiydi ama taşındıktan sonra bi haller oldu sürekli oglunu yanında tutmaya calısmalar evliliğime burnunu sokmalar eşimlede sürekli tartıştığımız için aramıza soğukluk girdi orda yaşamak istemiyorum hergün yorgun huzursuz mutsuz uyanıyorum çocuklarım çok küçük annelerini böyle görsünler istemiyorum iç huzursuzlugum nası geçer çocuklarım için ne yapmalıyım