Edadalman işlerine nasıl gelirse öyle yapıyorlar herhalde ya sinir oldum şuan. Bizim 3 doz klinikte yapıldı karekodları ebemize attım direkt işlemişti. Son iki doz eczanede daha uygundu aldım götürdüm ebemiz yapıverdi. Klinikle arada 800₺ fark vardı çünkü. Neredeyse bir muayene parası sağolsun hemen yaptı hem aşı kartına hem de sisteme işledi. Aşı kartına yazmanız gerekmiyor mu diye bir sorun isterseniz. Allah korusun olası durumda o karekodla her yrrden hangi aşı yapıldı görülüyor dedi bizim ebemiz. Bu arada rotavirüsleri de sağlık ocağında içirmiştik. Ebemizin de 2 çocuğu var öyle özverili ki ben bunu yaptım sen de imkan varsa yap diye diye anlatır hep. Şu sebepten yapmadılarsa bilemem olası bir alerji durumu. Bizim süt alerjimiz vardı mesela 9. Ay aşılarını hastanede yaptırdık kontrol altında olması işin çünkü yumurtasal bir şeyler vardı aşıda