gzmemr 1 ay önce oldu kızım bademcik küçültme hiç bir sorun yaşamadık çok şükür bu konuda gerçekten doktoru iyi araştırın bu çok önemli aslında. Ve biz çok memnunuz ben çok araştırma yaptım yapan doktorlar arasında devlette özelde. Birde genelde 3 yaşından önce kolay kolay yapmıyorlar ama başka bir doktora daha gidip danışın isterseniz. Ama bu 1 ayda hasta olmadık daha hiç maşallah. Her hafta hasta olurduk. Gece yaşadığımız sıkıntılar hemen bitti konuşması düzeldi r harfini cikaramiyordu kızım artık onları konuşuyor. Ses tonu kesinlikle değişti hep burnu tıkalı gibi sesi vardı. Aynı anda geniz eti ameliyatı da oldu bunlar benim fark ettiklerim. İlk 1 hafta beslenme konusunda sıkıntı çektik 10 gün sonrasında herseyi yiyebilir demişti doktor ve öyle de oldu ama 3 günden sonra makarna pilav vs hep serbestti.