Bu hapı kullanan var mı sizde herhangi bir yan etki yaptı mı? Bende kabızlık yapıyor gibi. Birde 1 aydır kullanıyorum (gerçi doğum yapalı 2,5 ay oldu) adetim çok düzensiz. Bu ay 20 gün falan kanamam oldu. Bu da haptan kaynaklı olabilir mi? Sizde adet düzensizliği , gaz sıkışması vs yapıyor mu?