İyi akşamlar kızlar aynı durumda olanlar vardır diye yazmak istedim. Kızım 2 aylıkken filan gayet iyi yiyordu 150 ml kadar içtiği zamanları gördüm sadece mama yiyor kuvözde kaldığı icin sütüm kesildi. 3. Aya girdik kızım mama içmek istememeye basladı arada sırada derken her zaman yapmaya basladı zorla içiriyoruz aglıyo kacıyo ağzında tutuyo mamayı mı beğenmiyor dedik başka denedim yok biberonlar uçlar değiştirdim yine yok suan 4 buçuk aylık geceleri uykusunda bile içmemek icin ağlamaya basladı cok zorluyor bizi haliyle kilo alımı da yavaşlamıştır. Bu ayda ek gıdaya geçen varmı hipp gece mamaları mı ne varmış meyve sebzeli 4. Aydan sonrası içinmiş ondan mı alsam napsam. Sağlık ocağı hemşiresi kaşıkla ver dedi o şekilde hiç içmiyo sıvı olduğu icin döküldü saçıldı. Doktora sorduk uç değişin biberon değişin demişti geçen ay. Baktık düzelmiyor yarın yine gidicez ama ek gıdaya gecirmicek büyük ihtimalle zamanının dolmasından yana napıcaz bilmiyorum