İyi akşamlar herkese. 26 günlük bebeğim var, doğumdan beri gümüş kapak ve Avent krem kullanıyordum hiç yara olmamıştı ancak sol memem mastit olmak üzereydi bu yüzden kızım mememi çekiştire çekiştire ucunu yarık yaptı. İlk tuttuğunda inanılmaz acıyor ve sanki mememde ağrı yapıyor. Var mı başına böyle bişey gelen o yarık ağrı yapar mı nasıl baş edebilirim ☹️