Cema_99 Kızlar 2 aylık beyim kabz olmuş ne yapa bilirim bildiyim tüm yönətəmləri yaptim işə yaramıyo 4 gündü hic altına yapmadı
aslanb Cema_99 aynı durumdayiz şuana kadar hergun yapardı şimdi 3 gündür yapmıyor stres yaptım zorluyo aslında ama yapamadı
a_s345 Cema_99 aynı sıkıntıyı 15 gündür cekiyorum ilimde bulunan tüm hastaneler de gezdim en iyi odktor dediler götürdüm neler yaptım neler 5 güne kadar normal sonra yapmazsa fitil ver dedi doktorlar en sonunda kovada veya duşta rahatlatıyor um gazı cıkıyosa normal röntgene kadar cekildik bi sıkıntı cıkmdı bağırsakları düzene giriyormuş
ece46 Sadece anne sütü alan bebekte 10 güne kadar kaka yapmaması normal diye biliyorum. Mama alıyorsa 7 gün civarı normal diye duymuştum.
Cema_99 aslanb İlik suya qoydum masaj yapiyorum ama olmuyo şu aya kadar ara sıra 2_3gun olmuyanda masaj, ilik su ,yağ sürmək yardım ediyodu şimdi hiç
ask22 Aynı sorun 40 günden oğlumda başladı denemedigimiz ne ilaç ne bişey hiç bişey kalmadı en sonunda işinde iyi bir doktora denk geldik Allah razı olsun bize biogai önerdi günde 5 damla kullandık size tavsiye ederim tamamen doğal bir damla
mnkkizim Aynı sorunu yaşadık lavman yaptırdım ama çok pişmanım acı çekmişti yavrum. 1 haftaya kadar normal. Poposuna biraz zeytinyağı sürüp uyarabilirsiniz. Ben ateş ölçerim arkası ile yapıyorum azıcık içeri itiyorum anında yapıyor.
Cema_99 mnkkizim evet 1 aylıkende olmuşdu yapdim ben kulak təmizləyən çople onda etkisi olmuşdu şimdi yapiyorum etkisi olmuyo