sevimailesi ben tam 5 de başladım sayılır tadım yaptık yani tadımları tamamladım sadece aceleci olmak değildir bu
Başlamamın sebebi sadece mama ile besleniyordu ve danıştığım bir çok doktor başlayabilirsin dedi
Ve ek gıdaya başlamanın belirtileri başını tutması oturması biz yerken ki merakı ben artık başlayabilirim demek oluyormuş bir çok doktoru da izledim YouTube den bu şekildeki bebekler başlanabilir diyor ve bunlarda sadece tadımlar