Herkese merhaba✨
Yaklaşık 3 aydır düzenli olarak aksatmaksızın sadece progesteron içeren doğum kontrol hapı kullanıyorum. İlk 2 ay reglimi oldum fakat bu ay olmadım. Haplar adet düzensizliği yaptı mı sizde de ya da hapı kullanmanıza bağlı ay atlaması oldu mu hormonlara bağlı? Kullananlar bilgi verirse memnun olurum☺️