cetin01 Eczaneleri de anlamıyorum zaten artık bende eczaneye güvenipte almıştım tavsiye ederiz çok talep oliyor vs demişti ama ben talep olup olmaması için değil güvenilir mi amacıyla sormuştum 2 kaşık kullandık sonrası çöp urunlerinin arkasında da durmadılar iletişime geçtim alerjik bı çocuğunuz olabilir dediler bana şaka gibiydi.