Sindirellaaaa Çevremdeki bazı insanlar fazla güldürmenin zararlı olduğunu söylüyor, doğruluğu var mıdır?
Kumru_ Sindirellaaaa Ablamın kayinvalidesi çocuğu çok güldürüyorsun ondan zayıflıyor demişti ,afedersin kıçımla gülmüştüm😂Gülmekten bişeycik olmaz
Deletedmom109 Annem de böyle söyler, mantıklı geliyor bana da. Kendimden düşünüyorum çok fazla gülüp kendimi durduramazsam rahatsız oluyorum, tıkanma gibi oluyor. Yada biri gıdıkladığında istemsiz gülünce herkes rahatsız oluyordur. Bebeklerde oluyordur.
Esmacetin Katılır diye söylüyolarda benim oğlan arada tükürügünü yuttugu oluyorda bişey olduğu yok 😎😎
Elifduman Çok gülünce karnı ağrayabilir sadece bende çok güldürdüğüm zaman biraz sonra bırakıyorum karnı ağrımasın diye gülmekten