Minigim38 Kızlar bebeğim azı dişlerini çıkarıyor sanırım eli sürekli orda sizce hangisi daha etkili özellikle geceleri hep ağlıyor uyuyamıyor
bakkalemzigi Minigim38 tedagil bizde pek işe yaramadı diş jeli pek önerilmesi de gece uyuması için detinol kullanıyorum uyuyor
_YanakReisinAnnesii Minigim38 ikisini de kullandık ama daha çok tetagil ağırlıklı gittik. Calgel bir tık daha çabuk etki ediyor sakinlestiriyordu çünkü uyuşturuyordu resmen sürdüğün bölgeyi 😬
Egenin_pamugu Calgel bence tetagil kullanmadım toz granül çokta pahalı özele geçiyor bunlar her bebekte farklı etki eder alıp denemekte fayda var
_YanakReisinAnnesii Minigim38 diş jelleri pek önerilmiyor malesef. Bende bir dönem mecbur denedim ama birkaç kere kullanmışımdır. Sizin kararınız birşey demeyeyim umarım iyi gelecek birşey bulursunuz 🌺
omerahlas Minigim38 dolven ağrı kesici verin en son dayanılmaz hale gelirse. Bizimde diş çıkaracağı zaman huysuz oluyr en azından gece uyurken 1 çay kaşığı veriyorum sakinleşiyor
Minigim38 _YanakReisinAnnesii kullanmak istemiyordum da artık 3 4 gündür 16 17 saat uyumuyor benimde dayanacak gücüm kalmadı 🥺belki biraz olsun bebegimde bende uyurum
Minigim38 omerahlas parol ve calgol veriyorum epilepsi hastası doktorumuz bunları kullanabilirsin dedi