Mervexio bizim komple geçti, kaşımasına izin verirsek tekrar baslıyor ama hicbir zaman ilk zamanlardaki gbi kötü olmadı. Nemlendiricilere bir bakın isterseniz yazdıgım. Her gun ılık dus sonrası o kremlerle nemlendiriyorum gunde iki kere daha yapıyorum kremlemeyi. Kıyafetleri tamamen pamuk, yumusatıcı bırakmıstım tekrar basladık durulama yapıyorum her yıkama sonrası bir de koku kalmasın diye