haticed_ çıkardım sizi ben ebrunun arkadaşısınız yanlış hatırlamıyosam 🙂bebeğiniz çok küçükse yapıcaklarını sanmıyorum ama biz gittiğimiz de bi bebeği lokal yapmıştı bi sorun bence siz de ben de çok istedim ilk doğduğu zaman yaptırmayı artvin olmaz dedi mecbur bekledik daha iyi oldu ama acıdığı zaman söylebildi en azından