esmaahmet Arkadaşlar bebeğim 7 aylık sürekli eli kulağında çekiyor uykusu geliyor ama kulağını çekmekten uyuyamıyor Dr götürmeyi düşünüyorum ama hangi bölüme sıra alabilirim bilmiyorum bilginiz var mı
redizepol1 esmaahmet Benım kızımda öyleydi çocuk doktoruna götürdüm ilk. Birşey yok ama KBB götürsen daha detaylı bakar dedi. Oraya da götürdüm kızarıklık var sadece o da dişten dolayıymış.
Tugbakkzn esmaahmet canım dişten kaynaklı olabilir o ama illa götüreceksen çocuk doktoruna götür o bakar damla falan veriyor genelde oda içini rahatlatmazsa KBB goturursn
anorganikanneeee esmaahmet o aylarda diş kaşıntısı kulağa vurabilir. İsterseniz önce çocuk doktoru görsün. Gerek görürse sizi yönlendirir
Huriela esmaahmet biz daha bugün gittik. Çocuk doktoruna gittik o KBB ye yönlendirdi. Direk KBB daha mantıklı
lceLady esmaahmet Önce cocuk doktoru gorur muane eder bi sorun gorurse sizi yonlendırır veya yonlendırmez. Ama bence bosuna zaman kaybı derim Direk Kbb gorunün kendi alanı nede olsa
Alpinannesi_B Benim de iki aylık oğlum var eli hep kulağında. İki kulağınıda parçalıyor. Doktor bi anlamı yok dedi ama ben yine de götürcem