Kızlar bugün akşam yatmadan önce başladı, serum fizyolojik sıkıp aspiratörle çekmeye çalıştım imkansız tamamen tıkalı. Serum fizyolojiği direk uyguladım hiçbir şey gelmedi. Emerek uyuyan bi çocuk ememediği zaman da çok sinirleniyor. Sizin burun tıkanıklığı için yaptığınız bi şeyler var mı? Eşim şu an görevde yarın sabah gelecek sterimar burun spreyi al dedim. Evde nebülizatör yok.