nsldyl Merhaba kızlar doğum yapalı 14 gün oldu sütüm çok az hiç artmıyor o kadar çok ağlıyor ki bebeğim mama veriyorum benim gibi olan var mı yada varsa bile nasıl arttırdınız lütfen yardımcı olun
slnrcn nsldyl ah o süreçten çok acılı geçtim kahrettim kendimi resmen. Bebeğim 5 aylık olmak üzere daha yeni alışıyorum mama verme olayına. İnstagramda canan öztürk diye bir emzirme danışmanı var postlarını izeyin ben ondan danışmanlık da aldım çok işime yaradı. Ücreti 1000 tl çok bişey değil. Çok bilinçleniyorsunuz
aybars_mom nsldyl bol su, uykusuz kalmamaya çalış. Bestlak iyi gelmişti bana. Birde hoşaf, köfte de sütümü arttırıyordu. Sütüm yok yetmiyo diye kodlama kendini. Stres yaparsan daha fazla etkilenir.
nsldyl newmom23 Merhaba ben bebeğimi emzirdikten sonra göğsüm boşalınca elektrikli sağma makinesiyle sağdım o bir tık fark ettirdi diğer gün göğsüm daha şişti bestlak damla da bana iyi geldi ama aman aman fark ettirdi diyemem ama tesadüfen ceviz yedikçe daha da arttığını fark ettim bir de tahin helvası da deneyin onun dışında çaylar kompostolar bende pek işe yaramadı gerçi şuandada hala sütüm geliyor iyi diyemem bir emmesinden sonra baya bi beklemem gerekitor ki dolsun mamayla destekliyorum ama artık kendimi yıpratmıyorum çok çabaladım sonuçta artık bünye meselesi heralde dedim
senemtemur Sokgarın b 12 vitamini +rezene çayı sabah akşam + Seylan sabah öğle akşam 10 ar damla ve her emzirme sonrası 5 er dakika sağım yapın artıyor zamanla. İlk zamanlar az 40. Günü devirdikten sorma bayak artacak
buketzm nsldyl eczaneden bestlak damla var günde 3 defa 1 bardak suya 20 damla şeklinde içiliyor ve bol bol su içiyorsun aynı gün artmaya başlıyor 3 güne farkı görürsün canım