_Nehirim_ Kızlar kız kardeşimin düğünü var nisanda bende şubatta alıcam abiye elbise ama Ankaralı değilim bildiğiniz yerler varsa yazarmısınız ☺️
redizepol1 _Nehirim_ Ben de 10 gün önce abiye aldım dün giydim nişanda Ankaradayım. Uygulamaya koydum satılık 🤍