Rbasaglam Merhaba kızım 3 aylık son 15 gündür ağız akıntımiz var elini sürekli ağzina götürüyor salyasi akıyor sebebi nedir sizce ?
wafflee_42 Rbasaglam Bizde 3 ayligiz ve bizimde aynı sikayetimiz var. Bende burada kalıp faydalanmak isterim yani 🤭
Defnem_ Rbasaglam canım o dönemde olur bebekler de merak etme bizim de oldu şimdi 8 aylık arada hala oluyor
Denizulas-21 Rbasaglam doktorumuz dişten kaynaklı olacağını ve bir yaşa yakın süreceğini söyledi bizim 3 aylıkken başladı şuan sular seller durumunda inanın kıyafet önlük ağız mendili peçete hak getire sürekli ıslanıyor sürekli
Asli_feyza Benim de iki aylık bebeğim aynı şekilde salyası var çok fazla ancak sebebini bilmiyorum ben de 🤷♀️
Defnem_ Rbasaglam valla dişten olduğunu pek sanmıyorum kızım 2 aylıktı salyası akmaya başladığında 8 aylık oldu diş falan yok belki şuan akması dişten olabilir ama seninki dişten olmayabilir ama bebeklerde salya akması olur normal bişey
wafflee_42 Denizulas-21 Kehribar kolye faydası oluyormuş. Salyayi kestiğini söylediler. Deneyip gorecez bakalim
Rbasaglam wafflee_42 diş ağrılarını azalttığını duymustum ama salyayi kestiğini duymadım almak lazım kolyeyi