Elifavc1 Biberonların kullanım ömrü var mı emziği 2 ayda bir değiştiriyorum ama kendisini ne zaman değiştirmeliyim
tpbm1710 Elifavc1 ben sadece emziğini değiştiriyorum biberon cam olduğu için değiştirmek aklıma gelmedi🙈 değiştirmek gerekiyor mu ?
Aselincimom Elifavc1 2 ay 17 günlük 3. Biberon diğer ikisi hava yaptı emzikte ilk wee baby hediye gelmişti onları değiştirdim çabuk sarama yaptılar şimdi philips avent
Elifavc1 tpbm1710 benim de hiç aklıma gelmedi Avent kullanıyorum bi arkadaşım bu kaçıncı biberon dedi şaşırdım 11 aylık oğlum 5 aydır 2 biberonu dönüşümlü kullanıyorum ama değiştirmek hiç aklıma gelmedi
tpbm1710 Elifavc1 bence emziği değiştirmek yeter ya zaten biberon cam 🙈yani ben emziği değiştirmeye devam edicem
syma0 Bende hiç değiştirmedim oğlum 4 aylık başlığını değiştirdim ama onuda içmekte zorlandı çok gitti sanırım iki delikli bende eski başlığa döndüm. İki delikli de internette daha geç acıkır yazıyor ama bilemiyorum
tpbm1710 GunesSila emzik biraz uzun olmuş sanki karışmak gibi olmasın ama benim bebeğim 3 aylık geçen emziği değiştirdim sararmaya başlamıştı
GunesSila tpbm1710 bitkisel emzik biberon temizleyicileri ile hep temizliyorum temizledim de yani o yüzden değişmemiştim ama gidip yarın e bebekten alayım 🥲😄😄😄
syma0 GunesSila bende geçmiştim aslında ama içmekte zorlanıyor gibi geldi çok gittiğinden bir de çok çabuk bitiyor mama haliyle uykuya dalamıyor bile sizde de böyle olmuş muydu zamanla mı alışıyorlar acaba ya da zorlanmadığını gözlemlediğim an mı geçmeliyim acaba
GunesSila syma0 bende hiç böyle olmadı bizim mama ne zaman biter o zaman uyurdu ve genelde mama bitiminden 10-15 dk sonra uyurdu