mybeautifulchildren Kahramanmaraş’ta 25 günlük bebeğimle yaşadım bende bu depremi, üstelik hastanedeydik oğlumu çıplak kaçırdım yoğun bakımda idi. Çok ağır şeyler yaşadım, yaşadık, orda olan herkes yaşadı. Sadece size şunu söyleyeceğim. Elhamdülillah inanan imanlı insanlarız. Herkesin eceli birşeyden yetecek, birşeyden vefat edecek. Demek ki 6 şubatta bizim ecelimiz yetmedi daha görecek günümüz varmış. O gün bugündür hep dua ediyorum Allahım her türlü doğal afetten koru, hayırlısını ver herşeyin diye. Bide şöyle diyorum o sallantı çok kötüydü 7.7, tam merkez üssü elbistan da yaşadım depremi hastane de. Çok şükür onda yıkılmadı ise yıkılmaz inşallah daha da. Hep olacak diye birşeyde yok. İmanımızı düzelttikçe inanın bu korkularda geçiyor. Benimki öyle geçti. Namazı aksatsam hemen vesvese kaplıyor içimi, ama namaza özen gösterince rahatlıyorum. Sizde bunun gibi her ne iyi geliyorsa onu yapın, düşünmemek zor ama o düşünce gelince aklınızdan başka şeyler geçirmeye çalışın. Rabbim herkesin yardımcısı olsun, birdaha kimselere göstermesin o felaketi 🤲🏻