seda141023 Merhaba bugün emzirme öncesi hiçbir şey olmayan göğüs ucumda emzirme sonrası böğürtlen görüntüsünde kan toplanması oldu, kanama yok, yaşayan oldu mu yardımcı olursanız çok sevinirim
sblnzl seda141023 bunu emziren her anne yaşamıştır muhtemelen bende çok yaşadım:) bebekler ilk aylarda emmeyi öğrenene kadar böyle şeyler oluyor size tavsiyem lansinoh kullanın yara olan yere sürün emzirmeden öncede mutlaka silin çok iyi geliyor :) birde fırsat buldukça göğüslerinizi sıcak suyla yıkayın hem süt akışı hızlanır hemde yaralar çabuk iyileşir
seda141023 Lansinoh sürdüm ama bu sabah emerken kanamış, bebeğe de kan gitmiştir diye düşünüyorum bir süre o memeyi emzirmemek mi gerekir acaba