iki_prens_annesi_ BetKayra büyük oğlumu hem gece hemde öğle uykusunda öyle emzirdim 1 yaşından sonra ama ondan önce beceremiyodum tam
BetKayra Bende böyle emzirmeye alıştım 4. Ayımıza doğru gidiyoruz bu şekilde uyuyor bende dinlenmiş oluyorum ama çok kötü yorum yapan var orta kulak iltihabına kadar gidiyormuş