Ozra Bezelye03 kızım 16 aylık hala granül sabun kullanıyorum bi 2 yaşına kadar hatta daha fazka belkide böyle yıkarım gibi🥲
Gokyuzumm Bezelye03 neredeyse 2 yaşına girecek hala onun çamaşırlarını ayrı yıkarım. Bir süre daha böyle devam ederim diye düşünüyorum ☺️
melera Bezelye03 Ben düşünmüyorum 3 yaş 3 aylık şuan, üstelik normal bebek deterjanı da almıyorum yüzde 100 temiz olanlarından tercihim. Kıyamam ayrı alırım ne olcakki. Ayrıda seve seve yıkıyorum yaa 🥰🥰❤❤🌹🌹🌹