Defnos_baby canım birsey daha var ama canin biraz yanıyor yalan yok ama beni bu kurtardı. Lahana yaprağını cigde yapiyorlar haslayipta yapiyorlar dolaba koy soguk soguk gogus ucuna denk getirip komple memene koy. Bi kac kere degistirebilirsin sonra duşa girip dediklerimi yap. Çıkınca annen yada esin kimden cekinmezsen göğsünün ucundan tutsun biraz sert bir sekilde 3 5 defa saga sola sallayip yukaridan asagiya halı silkeler gibi silkelesin. Sonra bahsettigim ters pozisyonda bebegi emzir. Emzirme bitince yine saga sola sallayip silkelesin 2. De ilki kadar acımıyor. Bebek emerse bi daha emzir emmezse sağ. Bu göğüsteki tikanikligi açıyor gercekten. Bana annem yapmıştı. Onun ilk bebegi 6 aylik eksik dogmus bebek ölünce süt birikmiş. Tabi o zamn kucuk cahil bilmemiş. Sonra aglarken bi komsusu görüyor anneme elinle sağmadın mi yavrum cok acir bu demis. Ve sana anlattigim gibi arka arka bir kac kere yapmış. Ondan sonra açılmış göğsü sut akmış. Gercekten ilkinde canın yanıyor yalan yok ama sonra cok rahatliyorsun. Disini sıkıp bir dene derim.