Oğlum 2.5 yaşında
1 ay önce akranını ittirme başladı
Sonrasında hastalandı ve 20 gün içinde de vurma huyu başladı
Çevremizde tek bir akranı var hatta oğlumdan küçük 1.5 yaşında sürekli görüşürüz
Hastalıkta görüşmedik bugün iyiydi görüştük
Sürekli tetikteydim yanındaydım
Vurma huyu bize var çocuğa vurmadı
Ama ittirme durumu çok oldu
Sürekli konuştum elini tuttum ama sürekli yapmaya çalıştı
1 keresinde saniyelik yanındayken ittirdi çocuk kafasını yere çarptı
Sertçe uyardım bu sefer ve yine yaptı bu durumu
Bize de sürekli vuruyor elini tutuyoruz anlatıyoruz canımız yanıyor diyoruz olmuyor ne yapacağımı şaşırdım
Hayır bu durum 1 ayda olmaya başladı
Hani desem ki eşimle benden görüyor mümkün değil çünkü 2.5 senedir oğlumun yanında eşimle birbirimize sesimiz bile yükselmedi
Vurma alışkanlığı hastalıkta başladı çünkü hastayken her istediği oldu