9 aylık bir bebeğim var 9 ay kontrolüne gittiğimizde doktor bebeğin çok zayıf olduğunu söyledi ve özel bir mama yazdı ve gündüzleri hiç emzirme sadece geceleri dedi bol bol bu mama dan ve kalorisi yüksek gıdalar ver dedi sütün yaramıyor seni sigara gibi kullanıyor iki fırt çekiyor ama doymuyor dedi ama kızım hiç ek gıdayı yemek istemiyor türlü türlü oyunlarla 1 yada 2 kaşık zorla mamayı ağzına sürmüyor bile muzla karıştıtıp verebilirsin demişti doktor ama muzuok sevmesine rağmen onu bile yemiyor aç kalıyor bütün gün arada emiri yorum aç kalmasına dayanamıyorum ama sürümde iyice azaldı başına böyle bişey gelen var mı varsa ne yaptınız iştağı açılsın diye lütfen yardım edin çok çaresizim çok üzülüyorum kafama takıyorum hep