syma0 haklısınız ama tek fark var biz ağlatmadan hep yanında olarak aldık eğtimi yatır odadan çık yapmadık ben şahsen aldım ve kızım şu an daha mutlu ve huzurlu çünkü uykusunu güzel alıyor dinleniyor ve bende dinleniyorum güzel zaman geciriyorum bence alınması gereken bir eğtim kendi kendine verilmemesi lazım çünkü her bebeğin ayına beslenmesine huyuna suyna göre çok farklı programlar