Miracinannesi52 her sene yapmıyoruz ki zaten hem depremde vefat edenler için hem kandil hemde kardeşim askere gidiyor diye yapılacak çok kişi davet edilmeyecek sadece yakın kişiler en fazla 20_25 birde ev yemekleri yapılacak bütçeyi bilemiyorum rızkı veren Allah verdiğim o sevapların karşılığını alırız elbet