Meraba kızlar 2 gün önce kızım doğdu hamilelikte isim karar vermedik bugünde tek gokceydi ,bugünde nette gezerken elisa koymaya karar verdik elisa gökçe yani ilk anlamına baktık cennet kapisinda bekleyen melek yazıyordu,eşimde nüfus müdürlüğüne gidip başvurdu geldi.sonea yine netten baktık işte hristiyanların koyduğu isimmis önerilmiyormuş falan .eşimde degistircem diyor mahkemesiz olma olasılığı yokmu bu konu hakkında bilgisi olan varmı acaba