Merhaba burda birçok konu hakkında fikir alışverişi yapıyoruz umarım banada bir öneriniz olur. Bebeğim 4 buçuk aylık ve emmedi. Bende doğumdan beri süt sağıyorum elektrikli pompayla ama sürekli ğöğsüm sertleşiyor süt düğümü gibi çok acıyor artık çok sık olmaya başladı çok yoruldum böyleyken bebeğimi bile kucağıma alamıyorum acıdan varsa Bi önerisi olan başına gelmiş olan çok duamı alır bu durumdan nasıl kurtulabilirim