1emirinannesii Ciğerleri enfeksiyon olmuş diye 3 günlük iğne verdiler bir doz bugün vuruldu ama iğne sonrası çok ağlıyor yürütmeye çalıştık yürüyo ama zor bela topallayarak yürüyor , ağrısı mi var anlamadık çok ağlıyor . Neden olur fikri olan varmı
yokolmaz 1emirinannesii ağrısı olduğu için yurumuyodur ,birde şişlik falan varmı ,oda canını yakiyodur
kumm Acısı olduğu için yürümüyordur muhtemelen korkuyorlar genelde acıyacak diye doktorunuza danışın ona göre ağrı kesici verebilirsiniz